dinsdag 5 april 2011

Met een sledehondenteam in je maag zitten...
Sporten met sledehonden geeft wel eens kleine of grotere ongelukken. Iedereen die deze sport beoefent valt meerdere malen in zijn "carrière" in de prijzen. Zelfs als je een dagje niet actief meedoet, maar gewoon toeschouwer bent, kun je blijkbaar in de hoek zitten waar de klappen vallen. Zo had ik vanmorgen ook weer eens een prijs... ik werd aangereden door ons eigen team, dat, ondanks de commando's, toch vond dat ze hun eigen route moesten volgen: "Want zo gaan we toch altijd en waarom vandaag dan niet?", dachten ze.

Knieën
Ik zat net op mijn knietjes om een shot te maken van de vertrekkende honden, maar zat voor de honden op deze afslag dan nu toch echt wel vreselijk in de weg!
Mariella, die het aan zag komen, kon net niet verhinderen dat de voorste twee honden volop met de lijnen in mijn maagstreek terecht kwamen. Zo rol je dan achterover, verrekt daarbij nog een knieband, maar staat, zoals het een goede musher betaamt, weer "vrolijk" op. Al met al had het erger gekund! "Tel je zegeningen kind", zei mijn grootmoeder altijd.
It's all in the game en als je bang bent uit gevallen... begin dan nooit aan deze tak van sport!
om eerdere impressies te lezen: klik hierboven op: Oudere berichten



.

.
— copyright © 2007-2018 Siberian Spirit — Alkmaar, Noord-Holland, Nederland —













-